Station Delft met fietscamera

Henk heeft weer een nieuw speeltje (zie het blog van 7 augustus). En toen moest er natuurlijk ook nog geoefend worden met de nieuwe fietscamera. De eerste opnames zijn voor allerlei verbetering vatbaar. Dat is maar goed ook, anders valt er niets meer te verbeteren. Zo merk ik achteraf dat ik te onrustig op de fiets zit: ik moet gewoon stiller zitten.

De camera had ik bevestigd aan een borstharnas, een soort bretels waar je een camera aan ophangt. Aan een fietshelm kan ook, als je een fietshelm hebt. Maar ik ben zo eigenwijs dat ik meen dat ik zonder kan.

Op de film heb ik geen filmbewerking losgelaten, dit is een kaal filmpje. Voor insiders: gemaakt op 1080 p. Het kan nog twee stappen scherper (2 K en 4 K), maar dan bezwijkt mijn computer. Als je de film overzet op You Tube (zoals ik heb gedaan) verlies je aanzienlijk aan scherpte. De originele film ziet er wat mij betreft prima uit, beter dan je gezien de prijs zou verwachten.

Op de film fiets ik een rondje om het nieuwe station van Delft (het speeltje waar de stad bijna aan failliet ging). Ook duik ik onder het station door via de nieuwe fietsenstalling (vijfduizend plaatsen). Uiteindelijk fiets ik naar ons nieuwe huis in Delft. Dat haal ik net niet op beeld: het geheugenkaartje zat vol.

Auteur: henk50

Ik ben GZ-psycholoog. Sinds 1975 werk ik in de zorg voor mensen met een verstandelijke beperking. Schrijven is een hobby en een ontspanning voor mij, vandaar dat ik het niet kan laten om dagelijks iets te schrijven, meestal ook op mijn weblog.

6 thoughts on “Station Delft met fietscamera”

Geef een reactie

