Extra toiletten

Dit weekend hebben we doorlopend bezoek.

We hebben al een luxe huis met drie toiletten (doordat het deel van het huis een functie heeft als ‘bedrijf aan huis’ is er een extra voorziening).

Maar vanwege al die visite hebben we buiten ook nog wat extra toiletten laten plaatsen…

Auteur: henk50

Ik ben GZ-psycholoog. Sinds 1975 werk ik in de zorg voor mensen met een verstandelijke beperking. Schrijven is een hobby en een ontspanning voor mij, vandaar dat ik het niet kan laten om dagelijks iets te schrijven, meestal ook op mijn weblog.

1 thought on “Extra toiletten”

Geef een reactie

