Selective Attention Test (2)

“Hoe kan ik dát nu missen?” vroegen verschillende lezers zich af. Maak je niet ongerust. De helft van de mensen die de video over de selectieve aandacht zien missen de wonderbaarlijke verschijning tijdens deze video. Ik moest zelfs twee keer kijken voordat ik het zag. Maar zelfs als je het wel ziet, zie je dan wel alles?

We doen de oefening nog een keer. Volg de instructies en tel hoe vaak de spelers met het witte shirt de bal naar elkaar over gooien.

Auteur: henk50

Ik ben GZ-psycholoog. Sinds 1975 werk ik in de zorg voor mensen met een verstandelijke beperking. Schrijven is een hobby en een ontspanning voor mij, vandaar dat ik het niet kan laten om dagelijks iets te schrijven, meestal ook op mijn weblog.

2 thoughts on “Selective Attention Test (2)”

Geef een reactie

