De lafaard

Een vrachtwagenchauffeur zat te eten in een wegrestaurant in de USA, toen er drie Hell’s Angels binnen kwamen die van zijn bord mee begonnen te eten.
Omdat hij geen moeilijkheden wilde deed de chauffeur alsof hij niets merkte. Hij at gewoon op wat er nog over was, liep naar de caissiere, rekende af en ging weg.
“Wat een zacht ei” zei één van de Angels tegen de serveerster.
“Ja, en hij is ook nog een slechte vrachtwagenchauffeur” antwoordde ze. “Hij heeft net drie motorfietsen plat gereden…”

(Ethel Portnoy)

Auteur: henk50

Ik ben GZ-psycholoog. Sinds 1975 werk ik in de zorg voor mensen met een verstandelijke beperking. Schrijven is een hobby en een ontspanning voor mij, vandaar dat ik het niet kan laten om dagelijks iets te schrijven, meestal ook op mijn weblog.

3 thoughts on “De lafaard”

Geef een reactie

