Streetview bij Google

Regelmatig rijdt er voor ons huis een auto langs die kentekens registreert.

Maar deze auto had ik nog niet eerder gezien. Is dit de originele Google Streetview auto?

En ben ik straks over de hele wereld – eventueel met balkje – zichtbaar omdat ik net op dat moment een foto maakte?

Auteur: henk50

Ik ben GZ-psycholoog. Sinds 1975 werk ik in de zorg voor mensen met een verstandelijke beperking. Schrijven is een hobby en een ontspanning voor mij, vandaar dat ik het niet kan laten om dagelijks iets te schrijven, meestal ook op mijn weblog.

5 thoughts on “Streetview bij Google”

  1. Hahaha ……………. nou jij niet alleen hoor, ik ook, maar dan met een kwade blik op de fiets. Ik werd nl. bijna onderuit gereden door zo’n zelfde soort auto van google.

  2. Je hebt verschillende wagens en ook fietsen wist je dat? Ik ben ook een paar keer op de foto gegaan. Waren de lampen aan? Ik geloof dat ze een paar keer door een straat rijden want anders had ik er ook wel opgestaan ergens.

  3. De betekenis van splinters en balken in ogen krijgt hierdoor een hele nieuwe betekenis.

    Ach, Google laat ook wel eens iets verwijderen, maar of dat nu echt de oplossing is.

    Vriendelijke groet,

Geef een reactie

