Sgeiten

Kleindochter Thiska (2 jaar) logeert een aantal dagen bij haar opa en oma.

Dus het werd tijd voor een bezoek aan de kinderboerderij.

Alle dieren waren leuk, maar vooral de poezen en de geiten.

Maar één bezigheid trok de bijzondere aandacht van onze kleindochter. Dat was het verschijnsel dat wat er aan de voorkant van de geit in gaat het lichaam aan de achterzijde in een andere vorm weer verlaat.

Inmiddels is ze oud en wijs genoeg om deze knikkers niet meer op te rapen. Maar ze vormen wel een onderwerp voor enig onderzoek…

Auteur: henk50

Ik ben GZ-psycholoog. Sinds 1975 werk ik in de zorg voor mensen met een verstandelijke beperking. Schrijven is een hobby en een ontspanning voor mij, vandaar dat ik het niet kan laten om dagelijks iets te schrijven, meestal ook op mijn weblog.

Geef een reactie

