Trein rijdt niet/wel

Sommige berichten op de CTA (Centraal bediende Trein Aanwijzers) zijn redelijk onnavolgbaar. Zoals deze op het station van Haarlem.

Ik wilde de sneltrein naar Den Haag van 12.53 nemen, maar hij zou niet rijden. Maar de volgende trein naar Den Haag zou wél de sneltrein naar Den Haag van 12.53 zijn.

Op een ander station deed zich een vergelijkbaar probleem voor. De sneltrein naar Haarlem van 12.45 zou niet rijden. Maar de volgende trein zou wél de sneltrein naar Haarlem zijn. Om vervolgens ook nog eens te ontdekken dat de sneltrein naar Haarlem tegelijk vanaf hetzelfde spoor vertrekt als de Intercity naar Amsterdam CS. Als dát maar goed komt…

Auteur: henk50

Ik ben GZ-psycholoog. Sinds 1975 werk ik in de zorg voor mensen met een verstandelijke beperking. Schrijven is een hobby en een ontspanning voor mij, vandaar dat ik het niet kan laten om dagelijks iets te schrijven, meestal ook op mijn weblog.

One thought on “Trein rijdt niet/wel”

Geef een reactie

