(Af) was

Twee weken geleden maakte ik melding van mijn onwetendheid inzake de nieuwe wasmachine met tiptoetsen.

Bovendien verkeer ik ook nog altijd in grote verwarring wat betreft de witte en de bonte was. Het kan zijn dat ik kleurenblind ben (dat komt bij mannen regelmatig voor), maar ik bespeur toch regelmatig gekleurde was bij de witte was. En volgens Tineke kan dat gewoon.

Helaas was mijn schone kleding op. De vaatwasser kan ik prima bedienen. Zo werd de was ook schoon. Nu durft alleen niemand hier meer koffie te komen drinken…

Auteur: henk50

Ik ben GZ-psycholoog. Sinds 1975 werk ik in de zorg voor mensen met een verstandelijke beperking. Schrijven is een hobby en een ontspanning voor mij, vandaar dat ik het niet kan laten om dagelijks iets te schrijven, meestal ook op mijn weblog.

4 thoughts on “(Af) was”

Geef een reactie

