Verhuiskaarten

verhuiskaartenHet leek wel kerst, maar onze hele panoramische vensterbank stond vol met verhuiskaarten en -wensen…

Ik dacht dat je voor verjaardagen en kerst kaarten kreeg, maar een verhuizing levert dus ook post op.

Gisteren de boel maar eens in een doos gedaan. Kan Ringo weer in de vensterbank gaan liggen.

Auteur: henk50

Ik ben GZ-psycholoog. Sinds 1975 werk ik in de zorg voor mensen met een verstandelijke beperking. Schrijven is een hobby en een ontspanning voor mij, vandaar dat ik het niet kan laten om dagelijks iets te schrijven, meestal ook op mijn weblog.

3 thoughts on “Verhuiskaarten”

  1. Leuk, zo´n volle vensterbank! En inderdaad, zoals Trijntje zegt, je kunt de mooiste, leukste, grappigste kaarten versturen voor elke denkbare gebeurtenis, dat hebben wij in de familie en vriendenkring altijd tot zeer recent gedaan. Je kunt zelfs van je eigen foto´s kaarten laten maken en op die manier zelf een verhuiskaart ( of adreswijziging ) versturen. Origineel en creatief! Ik heb alle ontvangen verhuiskaarten drie jaar lang op de deur van mijn woonkamer geplakt laten hangen. Die deur was op die manier een blijk van betrokkenheid, een ´troostmuur´ en een bron van inspiratie om weer opnieuw te starten. Het kan tegenwoordig nog gekker, je kunt zelfs bloemen per platte doos versturen met een ´veel plezier in je nieuwe woning´kaart eraan. De bloemen vallen zo bij je in de brievenbus en kunnen naast de kat in de vensterbank. Qua levensduur wint de kat het meestal….

  2. En ik heb gisteren ook een kaart gestuurd aan mijn kleindochter om haar te feliciteren met haar zwemdiploma: ook daar zijn kaarten voor te koop.

Geef een reactie

