De klok verzetten

de klok verzettenVannacht is het weer zo ver!

In het najaar gaat de klok één uur achteruit.

Vanmorgen in de trein hoorde ik twee studenten zeggen dat de klok vooruit gaat, maar die waren kennelijk niet goed bij de wekker en staan mogelijk twee uur te vroeg op.

Omgekeerd kregen we bij het begin van de zomertijd een keer in een Bed and Breakfast twee uur te laat ons ontbijt. Het blijft dus ingewikkeld.

Je hebt te maken met een nacht die één uur langer duurt. Tenzij je vanavond te laat naar bed gaat.

 

Auteur: henk50

Ik ben GZ-psycholoog. Sinds 1975 werk ik in de zorg voor mensen met een verstandelijke beperking. Schrijven is een hobby en een ontspanning voor mij, vandaar dat ik het niet kan laten om dagelijks iets te schrijven, meestal ook op mijn weblog.

4 thoughts on “De klok verzetten”

Geef een reactie

