Verbouwing

dsc01785De klusjesman, de aannemer en Tineke zijn nu een week aan de slag in ons nieuwe huis. Er is bijna niets opgebouwd, het huis is voornamelijk afgebroken. Maar wees gerust, de buitenmuren staan er nog. Explosies hebben zich ook niet voorgedaan. Slechts in een garagebox heeft het even gelekt.

woonkamer-erkerVooral het verwijderen van het glasvezelbehang bleek een aanzienlijke klus. Vandaag komt de stukadoor alles weer glad strijken. Als hij klaar is kunnen ook de nieuwe vloeren worden gelegd. Ondertussen vermaakt onze kleindochter Thiska zich prima in deze ruimte.

Ondertussen blijven we het toch wel een érg mooi plekje vinden. We boffen maar met zo’n mooi werkkamer-gestript-3uitzicht in de volle Randstad!

De fietstunnel naar het station is ook net geopend – en dat nog wel als speciaal cadeau op mijn verjaardag –  zodat we in zes minuten van huis naar trein kunnen pendelen. Als we de fietsenstalling als sluiproute nemen is het slechts vijf minuten.uitzicht-woonkamer-2

 

Auteur: henk50

Ik ben GZ-psycholoog. Sinds 1975 werk ik in de zorg voor mensen met een verstandelijke beperking. Schrijven is een hobby en een ontspanning voor mij, vandaar dat ik het niet kan laten om dagelijks iets te schrijven, meestal ook op mijn weblog.

Geef een reactie

