Over een paar maanden…

Ik mag dan wel schrijven (gisteren) dat ik graag in de provincie Groningen wil wonen (of in Friesland), maar dat gaat toch niet door. Hoewel ik liefst veel ruimte om me heen heb verhuizen we over enkele maanden naar één van de meest dichtstbevolkte delen van Nederland. Ik heb dat al eerder gemeld op dit weblog.

Gelukkig wel aan een goede fietsroute die ook de mogelijkheid biedt om in open land uit te komen… En aan het water, dat geeft óók ruimte…

Plein Delftzicht OverzijdeOm alvast aan het idee te wennen (weer) een foto van onze nieuwe woonplek. Aan het water van de Delftsche Schie: de vaarverbinding tussen Leiden, Den Haag (Voorburg/ Rijswijk), Delft en Rotterdam (Delfshaven). 

Op dit moment zijn we vooral bezig met veel dingen opruimen. In de studeerkamer zijn inmiddels twee boekenplanken leeg en de blauwe kar zit vol met verscheurpapier.

Auteur: henk50

Ik ben GZ-psycholoog. Sinds 1975 werk ik in de zorg voor mensen met een verstandelijke beperking. Schrijven is een hobby en een ontspanning voor mij, vandaar dat ik het niet kan laten om dagelijks iets te schrijven, meestal ook op mijn weblog.

2 thoughts on “Over een paar maanden…”

  1. In die buurt is héél veel te fietsen, het zal je verbazen. Enige nadeel is dat waar je bent, je altijd wel op de achtergrond verkeer hoort. Doe maar net alsof het het ruisen van de zee is. Doe ik ook altijd 😉

Geef een reactie

