Zeeland: Tholen

Het minst bekende Zeeuwse eiland is Tholen.

En laat ik dat nu net het mooiste Zeeuwse eiland vinden!

Je krijgt er geen zand tussen je tenen, want aan duinen doen ze hier niet en de zandstranden zijn er schaars.

Wil je een dagje rustig fietsen, ga dan eens ronddolen op Tholen. Dorpen met in het centrum vaak een aardig plein met een historische kerk en oude huizen. En in een aantal dorpen een aardig haventje.

Via Tholen 044Mooie vergezichten en kronkelende dijken, omgeven door fluisterende populieren. En op het platteland soms heel oude boerderijen. Zoals de boerderij op deze foto.

Auteur: henk50

Ik ben GZ-psycholoog. Sinds 1975 werk ik in de zorg voor mensen met een verstandelijke beperking. Schrijven is een hobby en een ontspanning voor mij, vandaar dat ik het niet kan laten om dagelijks iets te schrijven, meestal ook op mijn weblog.

Geef een reactie

