Blogstatistiek

Van de statistiek lig ik niet wakker. Maar voor de afwisseling – tussen de fietstochten door – even een gemakkelijk te schrijven blogje: enige blogstatistiek.

Doorgaans wordt dit blog zo’n 300 maal per dag bezocht. Het aantal bezoekers is redelijk constant.

In de afgelopen maand waren de meest ‘gezochte’ items:

  • Borderline en kinderen (2): 359
  • Relatie narcist en borderliner: 252
  • Amsterdam Sloterdijk spoor 9 en 10: 227
  • Astro TV: 153
  • Dementieel syndroom: 79

Dat zijn allemaal blogs die ik enkele jaren geleden geschreven heb. Het beeld is over de afgelopen maanden ook niet veranderd. Dit zijn eigenlijk steeds de onderwerpen die de meeste aandacht krijgen. Nieuwere items trekken veel minder lezers dan deze ‘bejaarde’ blogs.

De bezoekers kwamen uit:

  • Nederland: 8194
  • België: 573
  • USA: 395
  • Duitsland: 185
  • Frankrijk: 56

Ook dat beeld is in het afgelopen jaar niet veranderd. Wel vind ik het apart dat er kennelijk nogal wat links liggen naar niet-Nederlandstalige landen.

Auteur: henk50

Ik ben GZ-psycholoog. Sinds 1975 werk ik in de zorg voor mensen met een verstandelijke beperking. Schrijven is een hobby en een ontspanning voor mij, vandaar dat ik het niet kan laten om dagelijks iets te schrijven, meestal ook op mijn weblog.

Geef een reactie

