Weer aan de slag

In februari verkeerde ik in grieperige sferen. Het werk stopte niet, maar ik werkte slechts op halve kracht.

In maart maakte ik een herstart. De griepverschijnselen verdwenen geleidelijk. Alleen mijn oren werken nog steeds op halve kracht. Met mijn rechteroor hoor ik bijna niets. Ik ben dus mono in afwachting van een consult bij de KNO-arts.

In het kader van het hedendaags narcisme (Pesser) volgt nu een verbale selfie van een aantal bezigheden in maart.

Werk

Ik moet als ZZP’er van alles registreren. Dus kon ik ook meteen zien waar ik hoeveel tijd aan heb besteed. En dan blijkt dat ik 140 uren (ongeveer 32 uur per week) als ZZP’er heb geklust. De helft van die tijd besteedde ik aan behandeling van patiënten bij de tandarts of activiteiten die te maken hebben met de opleiding tandarts gehandicaptenzorg of tandarts geriatrie. 

Trein

Op 18 dagen in maart reisde ik met het Openbaar Vervoer. Op die dagen legde ik 2950 treinkilometers af. Daarvan was 950 km. woon-werkverkeer. Bijna alle treinen reden op tijd. Eén keer had ik een vertraging van ruim een half uur.

Fiets

Ik fietste in maart 550 kilometer op vier verschillende fietsen. Daarvan was een 115 km. woon-werkverkeer. Regenkleding heb ik niet nodig gehad. Een fietspomp ook niet.

Daarmee is het aantal fietskilometers weer gekomen op normale waarden (voor mij) voor de tijd van het jaar.

Auteur: henk50

Ik ben GZ-psycholoog. Sinds 1975 werk ik in de zorg voor mensen met een verstandelijke beperking. Schrijven is een hobby en een ontspanning voor mij, vandaar dat ik het niet kan laten om dagelijks iets te schrijven, meestal ook op mijn weblog.

Geef een reactie

