Voortuin

Voortuin

Eigenlijk vond Tineke het jammer dat we met vakantie gingen op het moment dat de natuur in de tuin ‘ontplofte’.
We zijn zelfs nog een keer thuis geweest, dan kon er nog even gekeken worden naar de natuurlijke ontwikkelingen in voor-en achtertuin.
Toen we dinsdag terug waren van onze vakantie zag de voortuin er nogal verwilderd uit. Buurtgenoten hebben nog nét niet de hond in de voortuin uitgelaten.
Maar er staan wel mooie bloemen en planten in de voortuin…

Auteur: henk50

Ik ben orthopedagoog/GZ-psycholoog. Vanaf 1975 heb ik gewerkt in de zorg voor mensen met een verstandelijke beperking. Schrijven is een hobby en een ontspanning voor mij, vandaar dat ik het niet kan laten om dagelijks iets te schrijven, meestal ook op mijn weblog. Omdat ik zo lang in 'de zorg' heb gewerkt heb ik veel zogenaamde casuïstiek ter beschikking. Soms gebruik ik voorbeelden uit de dagelijkse praktijk op mijn weblog, maar de beschrijvingen zijn altijd vermengd met andere -vaak gedateerde - verhalen. Er komen dus geen één-op-één verhalen voor. Dat zou ook niet mogen vanwege het beroepsgeheim. De namen die ik gebruik zijn altijd gefingeerd. De pedagogische en psychologische voorbeelden hebben dus wel enig waarheidsgehalte, maar ze hebben de pretentie om toch onherkenbaar te zijn. Mocht de lezer toch iemand herkennen, dan is dat waarschijnlijk toeval. Een enkele keer zijn voorbeelden van dialogen geheel gefingeerd. Uit de privésituatie wordt slechts zeer beperkt iets vermeld, waarbij ik met name zorgvuldig om ga met fotomateriaal. De namen van mensen die reageren worden nooit door mij doorgegeven aan derden, ze blijven in mijn afgesloten Wordpress-domein.

Eén gedachte over “Voortuin”

  1. Inderdaad; je bent de hele tijd druk met de tuin, en dan als hij het mooist is, en er veel rijp is, ga je weg. Dus ik ga ook liever in de herfst.
    Jullie vakantie zag er geslaagd uit, met inderdaad veel water!!
    Mooie Fotos!
    Doei,
    Jojo

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.